JellyPages.com

Sunday 29 April 2012

be grateful ^_^

BE GRATEFUL
Jika Allah cepat mengabulkan doa mu
Dia menyayangi mu
jika Allah telah mengabulkan doa mu
Dia sedang menguji mu
Tetapi jika Allah tidak mengabulkan doa mu
ertinya
Dia menrancang sesuatu yang lebih baik untuk mu

 bersyukur yang manpu aku ucapkan..
sesungguhnya apa yang diberi tak seperti yang diharap kan..
tetapi aku tetap bersyukurkepada mu..
sekuang2nya aku masih ade ruang untuk merebut peluang 
mencapai kejayaan...
exam result
2,75 itu saje yang mampu aku buat
sedangkan aku boleh buat lagi baik dan terbaik
tapi tak aku kne sentiasa bersyukur..
di kesempatan ini
aku nak ucapkan

to my cousin twin
Siti Amira Shaari
the best student 
yang dapat 4 kali berturut2 anugerah dekan uitm
i proud with you bebeh..


saje pilih gambar yang chatek nak promote
hehehe
awak membuatkan saya bersemangat nak jadi macam awak


heheheee...luv you bebey..
aja-aja fighting ^__^

No comments:

Post a Comment