JellyPages.com

Friday 11 May 2012

One More Chance

Keputusan Permohonan :

Tahniah,anda berjaya ditawarkan tempat di Uitm. Maklumat tawaran anda adalah seperti berikut 

Nama : Nazirah Binti Suboh

No K/P Baru : 9103260_ _ _ 

Program : AD 116- Diploma Seni Lukis Dan Seni Reka (Seni Reka Fesyen)

Kampus : UITM Kampus Seri Iskandar, Perak.


Alhamdulillah
sekali lagi aku diberi peluang 
peluang yang tak semua orang dapat seperti aku dapat..


peluang yang diberi patut dihargai dan diperbaiki apa yang kurang..
aku terlalu gembira tak terucap dengan kata2
selama ni aku tak pikir tentang mase depan
tak terpikir ape yang aku nak capai


keputusan PMR malu untuk aku kongsi kan..
secara jujur keputusan PMR dalam keluarga aku lah yang paling mundur..



result yang tak seberapa nak dibanggakan..
jelas menunjukkan aku main2 ketika belajar..
tapi aku diberi lagi peluang untuk menduduki 


peluang ni diberi supaya aku dapat mengikut jejak langkah kakak ku (cik nad kapak) yang dapat 4flat resultnye..
tp tekaan family ku tetap meleset..
sedikit sebanyak aku dah membuatkan family ku x mempercayai aku..
klu dunia nie ibarat roda pasti aku putar 10 tahun sebelumnya 
dan buat yg terbaik ketika UPSR..
tapi nasi dah jadi bubur..
tak gune dah
yg aku boleh buat sekarang nih teruskan melangkah..
pedulikan kata orang 
buktikan yang terbaik..
gagal berkali2 tak bermakna gagal selamanya..


^___^
Aja aja fihgting




No comments:

Post a Comment