JellyPages.com

Saturday 21 July 2012

Ramadhan ke 21 aku

tings...
salam..muncul lagi aku disini..
berkesempatan aku meng-update ingin ku ucapkan 
SALAM RAMADHAN
buat semua..
moge ramadhan tahun nie lebih bermakna..
dapat menahan segala dugaan
serta mendapat keberkatan dari-Nya..amin~~~

marilah kite tunaikan rukun yang wajib nie...
tercapai la niat aku untuk berpuasa awal ramadhan bersama keluarga..
even aku bersaur dalam bas, aku still gagah menahan lapar dan dahaga  serta dugaan berpuasa..
dapat la aku merasa Sardin masak kicap air tangan cik kiah..
bile berbuke macam2 lauk mak masak..
sup tulang, sambal daging macam2 lagi..
tapi terharu ade juga sardin masak kicap...mak buat juga walaupun die bebel macam..
bile dok makan baru tahu sup tulang tu kakak (cik nad) yang suh mak buat..
aku saje mintak sardin masak kicap supaya tak memenatkan mak masak macam2..
tapi upenye selera kakak aku lagi hebat...hahahaa


tahu tak nie buah ape...
R.A.M.B.U.T.A.N
time2 nie pulak rambutan nie masak ranum..
malam nie jugak aku suh nabil amik setangkai untuk aku..
ahlhamdulillah dapat aku rase..
malam nie dapat la aku melelapkan mate dengan lena..
huhuhuhuuu..

slamat malam
^___^
aja aja fighting

No comments:

Post a Comment