JellyPages.com

Monday 27 June 2011

POKOK-Meet Uncle Hussain FT Hazama Lyrics (HQ AUDIO)

\

first time aku dengar lagu nie waktu aku follow abang aku dinner honda..waktu tu ade beberapa artis datang untuk buat show. antaranye yang aku ingat stacy,ella,meet uncle hussain n hazama,azlan n the type writer..memang seronok tengok life..waktu tu hazama bawa lagu nie aku layan coz hawa telinge aku kate lagu nie menarik n meaning lagu nie pun baik punye lah...bile aku dengar betul-betul meaning lagu nie memang ade kene-mengene dengan diri aku..jika kite nak berjaya kite perlu bertanye kepada orang ramai kemana harus kite pergi supaya kite tidak tersesat jalan.. jika kite terkandas setidak-tidaknye ade orang di belakang kita dapat membantu kite..lagu nie sesuai untuk seseorang yang sedang berputus ase dan tak tahu mane arah tujuan die seterusnye... jadi kite perlu ingat sekiranye kite berasa gagal dalam kehidupan bermakne kite masih ade harapan~~

No comments:

Post a Comment