JellyPages.com

Sunday 26 June 2011

zaman STPM~~


aku candidate stpm 2010....aku amik 4 subjek pengajan am,sejarah,bahasa melayu, n seni..ofcourse aku minat subjek seni coz aku suke sangat melukis..picture diatas tu antara kertas exam seni aku..n picture di atas tu antara lukisan aku yang paling cantik..aku da confident akan dapat gred A+..tapi nak buat macam mana cikgu seni aku tak rasa aku punye hasil seni terbaik..aku pasrah je coz cikgu tu lebih profesional dalam lukisan..n aku nye result stpm untk kertas seni dapat la B+..
paper lain tak payah cakap..real exam aku teruk tapi percubaan aku ok dapat 4P..tapi nak buat macam mane hanye tu saje aku mampu katakan..kecewa memang kecewa..tapi aku ade mase lagi untuk buktikan kat family aku bahawa aku boleh berjaya seperti kakak n abang-abang aku...AJA2 FIGHTING~~

ini diantara member aku yang amik 1 kos...rindu sangat kat mereka..member perempuan yang berdiri sorang-sorang tepi lelaki tu best student..die dapat pointer paling tinggi CGPA 3.50.. die diantara budak kelas aku yang bermasalah..selalu ponteng kelas..selalu buat kecoh..selalu kelentong cikgu...die hanye berkawan dengan lelaki aje..jadi aku tak seberapat dengan die.. seronok bile cikgu umumkan CGPT die coz muke die selambe je..nak aktekan sedih tak,terharu tak,terkejut pun tak..aku rase nak je duduk kat tempat die waktu tu..cemburu tengok kawan lain berjaya....bak kate along aku hidup kite macam roda..ade mase kite kat atas n ade mase kite kat bawah..jadi aku perlu yakinkan diri aku bahawa aku tak akan terus di pandang "bodoh" dikaca mata abang n kakak kalau aku dapat capai cite2 aku kelak....AJA2 FIGHTING~~~~

No comments:

Post a Comment