JellyPages.com

Saturday 24 September 2011

hARapAN baRU ^__^


hari rabu 21/9/2001...seperti biasa meneruskan rutin harian ku di giat mara..aku membuat baju kurung dgn penuh fokus...smpai tak de orang boleh ganggu...JANGAN KACAU!!asyik klua dari mulut aku..tibe2 aku dapat massege dari 15888..kandungan massege tu RM0.00 UITM: SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN KE PROGRAM PRA DIPLOMA MDAB LAYARI HTTP://ISTUDENT.UITM.EDU.MY/INTAKE. TERIMA KASIH...and than aku massege kat abang nami aku kata tolong tgkkn laman web nie dapat x twrn u..dalam beberapa minit abg aku kol..."tahniah ila dapat msk u,...uitm lendu..''aku dengan muke terkejut
   mcm x percaya dengan peluang yang Tuhan berikan...lepas je dapat berita muka aku senyum je.. sweet sangat kan.....aku trs send massege kat orang yang bagi aku peluang and kepercayaan tuk blaja lagi..to along: tq very much..klu x kerana along n abg amri ila tak tentu dapat peluang seperti nie...and then aku dapat massege dari kakak joyah spot aku ucapkan tahniah..and mak ku x payah cakap lah..massege die x ckp 1 page...hehehe... ape2 pun ila nak ucapkan tq a lot kt sume..expecially mak ,along,nami...mak,... akhirnya anak mak sume dapat msk u...hanya tgu nabil n najwan..hope sangat adik2 bwh nie cuba layakkan diri untuk mendapatkan tempat di uitm coz salah 1 impian mak ayah nak sume anaknya masuk UITM...

No comments:

Post a Comment