JellyPages.com

Sunday 2 October 2011

ape bole buatttt...

excited menunggu saat hidup aku berubah...aku buat semua benda dengan perasaan happy..walaupun hari2 aku kne jadi cleaner kat giat mara nie..kms bilik mensyuarat,basuh tandas,cabut rumput..sume aku buat... bile hari2 da kne bt bende yang sama x de da perkataan ikhlas nak tolong..buat walaupun dalam keadaan marah..tapi ape boleh buat giat mara nie x mampu nk upah seorang pekebun ..jadi pelatih2nye dilatih jadi pekebun...ade dua keje menanti bila da habis blaja di giat mara nie..hmmm tu je yang aku rase x puas hati..tenaga pengajar lalalalaaa depan komputer,ank didik die sume menonggeng cabut rumput..sungguh x adil..tunggu saat2 akhir aku kat sini aku semua yang disuruh sumenye aku x buat....ape pun x boleeee~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment