JellyPages.com

Wednesday 28 December 2011

demam korea

seminggu aku cuti...banyak assigment kene buat..aku pikir boleh buat time cuti nie..
tapi bile balik je tengok cik kia ngan cik nami kite kesat-kesat air mata menghayati bibit-bibit percintaan drama korea tu....aduuuhhhh mereka  nie yang menyesatkan aku..membuatkan aku lupe segala assigment yang ade..
tanpa tengok starting aku dah tahu da penamat cerita..
minggu lepas aku balik tengok dia orang menghayati cerita DEA JANG GUEM.. 
mule2 aku x layan pun citer nie tapi bile tengok cik kia syik kesat air mate je aku pun try usha2 tengok sekali..ehhh sedap pulak cito ee..jalan penceritaan pun baik..sopan je pemakaian pelakon2 nie..babak2 penceritaan pun kite mudah paham..x sabar2 nak tggu akhir cerite coz cd nye sampai 50 lebih disk dalam setiap 1 disk ade 5 episod..aduuhh koring air mato den..dalam diam2 aku tgok cd akhir terus.. fuuhh lega coz dapat mendahaului cerita nie brbanding cik kia yang tengok 2 ke 3 cd 1 ari tapi tak tahu ape endingnye...nk thu ape ending ny..ce try tengok... ^__^
 minggu nie aku balik tengok mereka2 layan citer baru..
 hotelier..
best jagk..seperti biasa x tengok pun awal cite aku trus layan pertengahan cerite..
tengok plak aktres nye ensem2..fuuhhh lagi aku layan...tambah lagi cuti seminggu..jadi awal cuti nie aku rehatkan minda dengan melayan bibit2 percintaan cerita nie..hehehee best cer tengok cer tengok...
next..
bile da tengok citer nie aku terbayang-bayang cerite korea yang lame2 aku tinggalkan..
bile pegi melaka usha2 gak cd2 korea..hargenye buat aku kecewa...
x dapat nak tengok cite nye, dapat tengok muka depan pun jadi la...
 memories of bali...

 sad love story..sedih sangat...

 full house..tentu korang da tengok kan..

 one liter of tears..sedih jugak...

 pasta..pasta..pasta..

 haaa...citer nie menarik sangat..sedih jugak..

 summer scent..cite yang aku tengok waktu aku fom 3 2006..aku perlu beli cd nye.. x kire x kire...

winter sonata..cerita yang sangat popular dulu..tapi aku x tengok lagii......sedihhhh..sape ade cd nye nk pinjam......hhhuuuaaaaa :(

udahhhh!!!!sekarang aku kene refresh balik otak aku nie,kne format balik cerite2 korea yang da masuk nie untuk di gantikan dengan formula math n bel...OMG....
aja aja finghting...^__^

No comments:

Post a Comment