JellyPages.com

Saturday 17 December 2011

learn many things...

seperti biasa.hari demi hari aku semakin serasi dengan kehidupan di uitm
.even makan tak tentu, tidur tak cukup,
aku semakin biasa.
belajar...
aku perlu belajar lebih tekun even bende2 tu sume aku da belajar waktu sekolah rendah lagi.
 untuk belajar kite tak perlu malu so aku tebalkan muka dan jujur untuk bertanya
lecture sekiranya aku x tahu....
bek kate lecturer sekarang bukan mase tok study smart tapi study hard coz test da nk dkt..

always study hard...but....

dont be sterss..but...

tapi bile stress jgak kne cari ketenangankan....
bile nak tidur...
bile kt u aku always pikir mak aku..sape yang basuh baju,sape yang kemas rmh,mop rmh bile aku x de..
nak harapkan adik2 hurmm lagi menyusahkan mak adelah..t
tapi x pe nami ade kt umah aku yakin mak lebih banyak berat dari buat kje..coz sume keje nami yang buat..
walaupu nami abang tapi die da ibarat kakak dalam diri aku..
so nami thanks a lot..coz sentiasa banyak bantu ila..
terharu sangat bile mi datang jenguk ila kt u..
always msj tanye duit cukup x,always ingatkan ila sembahyang jangan tinggal..
tu semue mengajar ila erti kasih sayang
terhadap keluarga..

love u nami...
^____^



No comments:

Post a Comment