JellyPages.com

Friday 1 March 2013

Mac sudah...

salam mac..
tutup sudah tirai bulan 2..bulan yang penuh dengan kerja2 assigment..
tapi sempat juga involve Fashion Day..
sem ni ade Fashion Day tema Muslimah..
aku salah satu group hantar design tapi tak dapat masuk coz baju tak siap..
almaklum la nak prepair dalam mase 1 minggu buat baju memang kelas tak datang, malam tak tidur,makan pun x menentu la..
tapi alhamdulillah kawan seperjuangan aku joint malam tu..tapi tak dapat ambil gambar baju mereka..ape2 pon tahniah pada mereka..
dalam bulan 2 nie pon aku aktif joint aktiviti kolej.. 
sukan bola tampar la jadi pilihan aku..
lawan2 dapat la no 3 bagi kolej aku group B..
ini dia..
atlet la katekan..
^_^
selamat datang di ucapkan pada bulan mac..
dimana bulan meningkat lah usia aku..
ahh malu nak cakap..
bulan 3 untuk tahun 2013 nie aku nak menjadi lebih matang, berfikiran rasional, tak kalut dalam membuat keputusan, respect orang lain dan kekal jelita,..acecece
da tak nak cite pasal usia..sentitif hii
semalam aku joint program pentauliahan pengakap laut..
akhirnye rasmi sudah jadi pengkap..
sarung sudah epolet merah dibahu ku..
terima kasih pada yang menyarung..
akan ku pegang kata2 lecture
 'jangan pikir masuk persatuan ni ia membuang masa'
layan la gmbar lagi tak tahu nak cite ape..


terima kasih KLKM..


rindu situasi ini...
saya kanak-kanak riang... 
^_^

aja aja fighting 
^____^

No comments:

Post a Comment