JellyPages.com

Friday 12 April 2013

Finally already done

Finally already done!!
Alhamdulillah semuanya selesai dengan baik dan berjaya..
tak sangke ape yang aku takutkan berjaya dihadapi dengan tenang..
tutup buku sudah sem ke-2 ini..tapi tak boleh happy sangat coz result belum diketahui..
NERVOUS..hopely AD ^_^
meh cite sikit ape yang aku lakukan sepanjang sem 2..
sem ni aku kene buat 1 baju costume berdasarkan kain2 perca..
and aku pilih TORNADO sebagai inspiration aku..
so kene la study pasal tornado..


sory tak dapat kongsi gambar2 fail coz work aku  dijadikan koleksi lecture..Alhamdulillah
puas jugak aku pikir macam mane nak masukkan character tornado ni dekat baju..
migrin2 la aku dibuatnye..
 so dengan tunjuk ajar lecture Alhamdulillah semua dipermudahkan..
tq Mis Aini ^_^

maaf saya curi gambar miss..
tapi gambar yang comel2 tak pe kan hiihiii...
ini lecture aku yang mengajar kelas design..
sangat baik,bertanggungjawab,comel,sweet,hapening,kadang2 buat aku rase nak nangis hiiii
jangan usik die ^_^
ini sem last die mengajar, so sangat bertuahlah kami yang dapat belajar dengan die 
dan tersangat seksa lah dia yang dapat mengajar kami..hehe
sambung balik bab costume ni..
malas la nak taip2 tengok jela costume yang tak seberapa aku nie..
Final Project : Costume
Inspiration : Tornado
Model : Fatin Syazni
Designer : ZirahSuboh
Crew : Classmate

Thank You Guys ^_^


ini la hasilnye...
costume yang tak seberapa aku membuatnya..
even aku tak suke dengan kerja aku sendiri atlease aku berusaha..
dan usaha aku berjaya buat lecture suke..
TQ semua..
dari sekarang aku kene ready untuk baju casual part 3...
so kene la banyak study about fashion ^_^




No comments:

Post a Comment