JellyPages.com

Monday 28 November 2011

sunyi~~

baru seminggu aku hidup dalam dunia kampus aku da tak tahan..
aku tak suke
aku rimas
aku bosan
aku sensowang
bile minggu nie balik aku excited sangat coz nak jmpe mak ayah yag x seberapa sehat nie..
sedih tengok air muke dorang .sayu je.
hilang segala keceriaan yang dulu sering terpancar
ini semua kerana mulut seseorang budak yang meragut keceriaan orang yang aku sayang..
suram je rase rumah 
sekali2 terngiang2 suare cik kia menjerit2 panggil makan sama2
kini cume suare qaseh je kedengaran 'kapak kapak kapak'
ohh Tuhan,Kau kembalikan lah keadaan ini kepada sediakala ,sesungguhnya aku hanya mampu berdoa agar Kau kembalikan keceriaan dalam keluargaku ini.
amin~~~~
x tak balik kampusssssss!!!!!!!!!!

aja-aja fighthing..

No comments:

Post a Comment