JellyPages.com

Thursday 15 March 2012

luahan hati~`

bercerita tentang kasih sayang..
aku x mampu nak membuatkan seseorang itu menyayangi aku seperti dia menyayangi orang lain..
aku x mampu membohong diri sendiri bahawa aku tidak menyayangi dirinya...
aku x mampu mengucapkan kata2 yang boleh melukainya..
aku x mampu nak memperbetulkan apa yang salah di matanya..
aku x mampu mengatakan bahawa aku tidak cemburu pabila melihat dia bersama temannya..
yang aku mampu hanyalah kekal menyayanginya dan terus menghormati dirinya..
walaupun
dia terus menunjukkan perbezaan rapat antara teman2nya dengan aku..
dia terus melayani teman2nya lebih daripada aku..
dia terus mengagongkan temannya lebih dari aku..
dia lebih suka berkongsi masalah dengan temannya..
dia lebih suka meluangkan sepenuh masa bersama temannya..
even
dia mempunyai keluarga yang lebih memahaminya..
yang membantu bila dia berada dalam kesusahan..
yang sering mengingatkan kesihatan dan keselamatannya..
aku hanya mampu menanti dan terus menanti
agar suatu hari nanti dia dapat melihat aku mampu beri kasih sayang seperti mana teman2 dia beri kepadanya...






hadapi dengan seyuman
         ^__^
aja aja fighting~~       

No comments:

Post a Comment