JellyPages.com

Wednesday 28 March 2012

mimpiii

jika sekarang nie orang tanya aku nak hadiah ape
aku jawab nak sume peralatan buat kek
minat aku terlalu mendalam dengan bermain 
tepung,mejerin,gula,baking powder,shortening,telor,esen vanila
mungkin diwarisi dari emakku ~ cik kia~
asal aku buka lappy msti nak cari resepi2 baru
bile da dapat yang sedap bahan2 pulak xde
bile bahan2 da lengkap
peralatan pulak x de
cehhh
aku simpan semua resepi kek yang aku rasa minat untuk mencuba
sesekali terbuka buku along mase study dulu2 lagi tambah excited aku nak mencuba
aku memang x suke bab memasak memang diakui
tapi minat aku lebih kepada bakery
so plezz jangan melihat kelemahan aku dari 1 sudut saje
jangan pertikaikan kelemahan yang aku ada
coz semua org ade klmhn cuma nampk or x je..

sooo 
hanya menunggu mimpi ku ini menjadi kenyataan 
^___^


No comments:

Post a Comment