JellyPages.com

Monday 5 March 2012

pre course

selama 4 bulan aku di UITM banyak benda yang aku belajar..
saat aku menyesuiakan diri dengan budak2 yang berumur 18 tahun dan aku 20 tahun..
terasa jauh bezanya walaupun dari segi fizikal aku sama seperti mereka..
kepada adik2ku Nabil & Najawan belajar la bersungguh2 janagn jadi seperti kakak mu ini 
da terhantuk baru nak mengadah..
tunjukkan dekat orang kampung,sedara mara, kawan2 yang kita sekeluarga boleh berjaya ok..
 madah berhelah pulak aku nie..zassssssssss

ini lecture MGT aku..maaf la x de gambar yang lebih baik selain gambar ini..coz x sempat meluangkan mase bersama2 waktu kelas terakhir..ENCIK MAZ IZUAN namanya pun hadoii
belajar dengan nya best+relex+funny+sad(saat die mengimbau kembali memory sewaktu MDS)
lect nie yang menguruskan pengambilan bdk2 preecourse
so seapa yang berminat nak menjejakkan kaki ke uitm jumpa la die ye..


 ini lecturer BEL011 aku..writing n grammer
MISS AFIFA NORDIN
sangat comel+kecik+kurus+garang+funny+tegas+keanak-anakkan+kemas+chantek

ini pun lecture BEL011 reading n grammer jugak
SIR RAIHAN GHAZALI
single lgi..sir nie lembut(bukan mcm sotong ye) sampai budak laki kerap x dtg kelas die
tapi yang wanita2 sentiasa memenuhi jadual kedatangn dia..hehe
sir kerap pospone kelas jadi x dpat nak mengenalinye lebih rapat..ceehhh

PUAN NORBAITI TUKIMAN
kismis+kismis+kismis
lecture MAT yang sangat garang tapi bile dah ketawa susah nak berhenti
setiap kali kelas puan nie hati semangat nak buat latihan coz lepas siap latihan boleh terus balik..
bile x tahu nak buat takut nak tanye puan jadi aku tanye assistantnye
PUAn yaya~~nak kenal puan yaya yang mane..cee tengok mane student wanita yang paling rapat dengan puan tu la die puan yaya..hihii
lastly USTAZ FAUZI ISA
lecture CTU001
kate ustaz nie nak dapat markah senang je
datang kelas jangan ponteng+pakai pakaian chantek2 mcam nak pegi kenduri kawen+ senyum2 selalu
boleh score A++++++
hehee

choral speaking



aja-aja fighting~~
^__^

No comments:

Post a Comment