JellyPages.com

Saturday 16 July 2011

AKU TAK SUKE!!!!!!!!!!!!!!

Lelaki berkaca mata hitam!!




kenapa aku tak suke???????




    sebab lelaki tu juling...
    • sebab lelaki tu rase diri die hodoh bile tak pakai kaca mata hitam..
    • sebab lelaki tu gile seks
    • sebab lelaki tu tak de bulu mate..
    • sebab lelaki tu cover macho..
    • sebab lelaki tu tak yakin pada diri sendiri..
    • sebab lelaki tu penipu..
    • sebab lelaki tu ade dark circle..
    • sebab lelaki tu nak cover muke die dah tue...

    lagi saya tak suke????

    orang bergambar dengan senyuman itik...



    kenapa aku tak suke????

    • sebab itu adalah senyuman berpure-pure..
    • sebab orang tu nak kelihatan cantik macam itik...
    • sebab orang tu terlalu banyak makan cencurut itik..
    • sebab orang tu tak de senyuman manis macam aku  (cehhhh!!)
    • sebab orang tu senyum nak mintak pelempang..
    • sebab orang tu bajet comel sedangkan muke tak comel..
    • sebab orang tu nak kelihatan gedik..
    • sebab orang tu nak kelihatan begini____


    bagi sesiapa yang suke akan senyuman itik anda seolah-olah menyerupai minah klon itik ini...
    jadi sekiranya anda tahu senyuman itik hodoh tak payahlah anda senyuman begitu...
    sebaliknya anda senyum la begini,kerana senyuman ini lebih manis dan nampak keikhlasanya~`


    ~~~maniskan~~~

    No comments:

    Post a Comment