JellyPages.com

Sunday 31 July 2011

hajat ku~~




aku berdoa dan terus berdoa...moga TUHAN memberi aku peluang untuk aku belajar di alam universiti....
kelmarin aku dapat panggilan dari along aku n dia tanya nak masuk U ke tidak,,,ofcourse aku nak sangat masuk..n then die suh aku sediakan dokumen2 penting...esok hari aku pergi UITM kuala pilah...aku isi form untuk kemasukan PRADIPLOMA.bidang perdagangan..aku x kesah bidang ape yang aku ceburi aku akan buat yang trbaik...bile along aku bawa aku pergi isi form terdetik hati aku berkata 'family aku still berharap aku boleh belajar' n aku pun terus isi form dengan semangat..coz doa aku selama nie mintak kat tuhan boleh dikatakan termakbul...bila tengok result lecture tu kate aku boleh dapat..tapi aku akan jadi senior dalam kumpulan pradiploma tu...coz kebanyakkan budak2 yang masuk berumur 18-19 tahun..aku x kesah tu sume janji aku dapat masuk u...aku dah bayang kan dah if aku dapat harapan mak aku selama nie nak anak perempuan 'bongsu' masuk u tercapai...n aku akan tunjukkan yang aku pun boleh buat yang terbaik.... 
mak, ila akan buat yang terbaik..ila hanye perlu doa dri mak, untuk ila berjaya..
n tq kt abang aku nazmi,along yang x putus2 beri nasihat yang membina~~
aku sayang kelurga aku....

No comments:

Post a Comment