JellyPages.com

Sunday 3 July 2011

saya pun nak berjaya~~

 aku mula mencari langkah selepas gagal mendapat tempat di IPTA..terlalu banyak tawaran dari IPTS yang aku dapat tapi subjek yang ditawarkan tak menarik minat aku untuk sambung belajar di ipts..aku tak yakin pada diri sendiri sama ada dapat bawa ke tidak  subjek yang die bagi..aku pikir lagi PTPTN yang akan membebankan aku sekirenye aku gagal dapat gred 2.00 ke atas..bile cerite tentang UITM aku sedih coz family aku dalam kategori cemerlang coz sume dapat tawaran UITM bile habis SPM..tapi bila sampai giliran aku,aku dah kecewakan family coz tak dapat capai hasrat keluarga untuk jadi anak ke 5 dapat tawaran belajar di UITM.. sedih memang sedih coz dari segi pendidikan aku tak setanding dengan adik beradik yang lain...tapi aku yakinkan diri aku bahawa aku boleh berdiri jugak sebaris dan setinggi dengan adik beradik yang lain..kalau tak dari segi pendidikan,dari segi kerjaya aku boleh buktikan..


sekarang aku hanya tunggu tawaran giat mara..mula2 aku mintak kursus menjahit..tapi aku minat buat cup cake..puas aku tengok mane tempat yang boleh aku mohon tuk belajar dalam bidang kek..aku tengok profile giatmara..giatmara tangga batu ade tawarkan bidang bakery..aku pun mohon cepat2 tuk kemasukan bulan 1..lepas je aku hantar borang aku dapat panggilan giatmara linggi tuk kemasukan menjahit bulan julai ni..kate mak aku ambil je coz nak cari pengalaman,...jadi aku da nekad tuk buat betul2..and ubah hidup, fikiran aku yang tak cukup ilmu pengetahuan...aku boleh menjadi yang terbaik3x......

AJA-AJA FIGHTING!!!!

No comments:

Post a Comment