JellyPages.com

Tuesday 8 November 2011

ntuk kite kite aje


ok hari nie aku nak ceciter tentang keluarge aku...ape yang korang tak tahu aku bagi tahu walaupun korang tak nak tahu..hehee

aku bersyukur sangat berbintikan SUBOH..coz bahgianye aku dalam keluarga nie..suke duke kongsi bersama..bile korang tengok family aku mesti korang cemburu..aku teke je,,.hehee


introduction oke ^__^

 kite mule dari yang sulung..nie along aku..shahril suboh..dalam salah silah keluarge,die mmg banyak main peranan..dan die jugak banyak membantu adik-adik membesar...
along aku nie single ,pandai memasak,menyanyi,memberi nasihat yang membina, n macam2 lagi la....and die jugak banyak habiskn duit untuk adik2.
.tak heran la pintu rezeki along aku nie sentiase terbuka... ^___^


haaa ini abang ku yang ke 2..mohd azhar...die nie twins oke..sebelah tu wife die.. 
shahliza aka kak anum..hheee moga cepat dapat zuriat....


ini twins pada yang atas...mohd khairul..sebelah tu pun wife..zaini aka kak ani..haha
x de bende aku nak becerite tentang abang aku nie..next..

 oke..sesi membalas dendam..ini kakak aku..nadiah aka lisasurihani kapak..
senang nak panggil kak joyah..dalam banyak adik beradik pendidikan kakak aku sorang nie paling tinggi..
master...kate nye nak capai phd hope tercapai lah hasrat nye..
cik nad nie duta losyen safi balkis..tak akan dapat tido sekiranye tak menjalani terapi kaki..

 ini dia abang kesayang aku...nazmi aka kak bedah...nami ibarat kakak pada aku..^__^
nami memang banyak membantu aku dari segi pembelajaran,nasihat,kewangan n macam2..
nami jgak tak putus2 beri nasihat and peluang kat aku untuk maju kan diri..tak kan aku jumpe abang seperti dia dalam dunia nie..kesempatan nie aku nak ucapkan tahniah pada nye yang berjaya menjadi johan dalam Pertandingan Pidato Pendidikan Islam Peringkat Institusi Pengajian Tinggi Serantau..
 mari lihat aksi nya~~




 tahniah sekali lagi ^__^
mie aja aja fighting...

 next aku..model..x perlu diperkenalkan ^__^

 ini nabil kebil-kebil....paling nakal dalam keluarge...waktu kecik2 memang tak tipu die la paling comel..
tapi da besar  die jugak paling comot...
 ini dia adik ku yang bongsu...muke ala ala hero malaya felcra..

hope keputusan upsr nye seperti yang diharap kan oleh ahli keluarge....

~~ suboh generation~~

 FAMILY CERIA~~ntuk kite-kite aje ^__^

aja aja fighting.

No comments:

Post a Comment