JellyPages.com

Monday 7 November 2011

tabiat sweet aku.. ^___^


mari bercerite tentang tabiat aku..ceh malu nye nak bercerite tabiat yang tak sopan nie...

heheee aku dibesarkan dalam kawanan lelaki yang ramai cume ade kakak je sorang jadi serbe sedikit sifat kasar tu ade dalam diri ni....

aku nie suke sangat bace komik...cakap je tentu aku layan...sebab kt rumah aku nie mcm2 koleksi komik ade..
 antaranye......
ofcourse aku layan shin shan...kedegilan shin shan boleh bt aku hilang stess...bile kene marah ngan cik kia..aku tak akan dapat balas balik sebab die mak aku... jadi aku lepas kat misae dengan menjadi kn diri aku si shin shan ...so marah aku terbalas..haha just kidding..ini koleksi cik nad aku..aku hanya menompang yee..adik n kakak bole kongsi barang bersama,,hahaaa
untuk pengetahuan korang,aku suke kumpul stok coklat..x kesah la coklat cadbury,toblerone,kit kat ke janji coklat..coz bile aku nak layan komik coklat koleksi aku mesti bersama aku..baru terasa nikmat membaca...hahaa...aku x heran la klu cik kiah marah bile jmpe pembungkus coklat kat bawah katil aku ni.. ehehe

 next komik..DRAGON BALL..hahaa ini plak koleksi abang aku..dari si Goku tu kecik smpai la beso da beranak pinak ,tp abg aku still kumpul..komik nie pn aku layan oke..klu nak cite pn x pyh bace lagi coz aku dah hafal setiap langkah si goku tu... KA ME HA ME HA~~~~


ini CONAN EDOGAWA BIN SUBOH..hahahaa cerite nie pn boleh bt aku masuk ke dunia penyiasat.. 
bile bace teringin plak nk jdi penyiasat..klau dapat jadi penyiasat aku nak siasat kes adik sharlene mangse bunuh dan rogol yang kejam tu...asstagfirullahalazim...CIK JEMAH awak lah pembunuhnye~~ ceh


penyiasat remaja nie pon best jgk taw..ulang-ulang kali bace sambil makan coklat gerenti x muak ^__^

cite kungfu komang nie mmg lawak...komang nie bodo sikit n die ade tok guru tapi tok guru tu pn 2 x 5 macam die...hahaa cube la bace...


hohohoooo..nie komik favorite aku selepas shin shan.. gaye penceritaan memang menarik..tambah lagi lukisan yang cantek dan comel,lagi bt aku layan...aku ingin menjadi raja lanun..adventure sungguh...next komik..

jangan pelik doraemon pn aku layan...doraemon sentiase hidup dalam hati aku walaupun da berabad lame citernye....cehhhh


ini die komik lawak sekarang...aku suke buku nie..komik nie hanye cite 4 kotak je..lawak yang x memanjang,,lawak cite nie pn jenis lawak zaman sekarang..ade berkait facebook macam2 la...
konsep mudah baca n mudah paham,,..mmg mahal 1 buku RM 7 ke RM8 1 buku.. 
tapi da beli gerenti gelak sorang2 bile bace.. cube la..
selamat beramal...


ini pulak x de dalam senarai koleksi..hanya koleksi aku dalam handphone..ini katon po n zi..aku suke sangat bile tengok lukisan katon nie..
coz die mudah di lukis..katon nie x de tangan,x de kaki.jadi senang nak di lukis....n katon nie katon yang sweet n romentik..so same dengan sifat aku yang sweet n romentik...cehhhhh
ini saje yang aku dapat kongsi dengan korang...
soo SELAMAT BERAMAL....
~~aja-aja finghting~~

^___________^

No comments:

Post a Comment