JellyPages.com

Wednesday 9 November 2011

teringat

hari nie berkemas bagai nak rak...paking2 barang untuk msk u alang2 terus kemas skali bilik yang da x serupe bilik nie..semue amari aku vakium..
ini barang buang,ini barang simpan..tibe2 aku ternampak medal terus teringat kenangan lame waktu aku mude remaja..heheee
teringat dulu aku aktif bersukan..paling jao aku pergi pun peringkat negeri melaka acare lompat jao..
bile tengok athlete yang lain sume nye pakai pakaian athlete..
cume aku sorang saje yang pakai baju bersaiz L berlogo athlete dengan berseluar panjang dan bertudung..
mase tu aku da thu da aku akan kalah tapi suke coz dapat jgak wakil negeri melaka..
itu pencapaian aku dalam kokurikulum paing tinggi...

 ini medal aku waktu sukan tahunan 2008..waktu aku form 5..
terbaik lagi u ^__^
waktu nie aku merangkul anugerah athlete terbaik perempuan bawah 18..

ini dia medal yang aku kumpul dati aku darjah 1 hingge form 5..
ade banyak lagi tapi aku x thu mne menghilang nye..
ini saje yang aku dapat capai..
medal nie x sume berat..ade yang berat dan ade yang ringan..

~~snap~~

kenangan yang tersimpan dihati.


korang tahu ni ape...nie bukan cangkul,bukan sabit,bukan payung..
ni kayu hoki..my favorite sport..
aku ceburi sukan nie waktu form 3.. n dapat join perlawanan hoki peringkat sekolah..
saksikan..

perlawanan hoki peringkat kawasan..
SMK Lubok China merangkul pingat johan..

athlete perempuan..
juga johan bagi perlawanan peringkat kawasan..



ini zaman2 SMK Lubok China menjadi johan perlawanan hoki berturut2..
jangan x percaya yaa..
jurulatih terbaik.. cikgu Hasnawi Hamzah 2 dri kiri..
cikgu nawi nie memang garang..latihan yang die bagi memang mencabar stamina pelatih nye..
n cikgu nie jugak yang menaikkan name skola LC dalam memimpin pasukan hoki sekolah peringkat demi peringkat..

SMK LUBOK CHINA aja aja finghting ^__^

No comments:

Post a Comment