JellyPages.com

Saturday 12 November 2011

Tuhan berikan pedoman~~

last night aku tgk AIM 18.. 
suke sangat tgk artis baru yang mempunyai vokal mantap Najwa Mahiadin..
pembukaan yang mantap dri vokal die bt aku trs search dalam internet upload lgu got to go..
malam tu je die da dpt byk award..memang patut pun die dapat coz suare die lain dari yang lain..
n aku jugk suke perform artis lain...
tapi ziana zain tetap aku tggu..sayangnye die x bt perform mlm tu..
hanye menyampaikan award pada pemenang saje tp x pe janji die klua..
bile tgk perform najwa latiff ft dgn greyson chance..
asyik sangat aku tgk..najwa latiff nie mmg ade bakat ..good luck to najwa latiff..
tibe2 lagu nora pedoman tersenarai lagu dakwah terbaik..
sedap sungguh lagu tu..
blh bt hati tersentuh....saksikanlah...


Tuhan berikan pedoman
Tunjukkan aku arah
Jalan yang kau redhai
Tuhan berikan pedoman
dan bilaku menjauh
Kembali ke pangkal jalan

like this song...hayati dengan mendalam ok..
kak nora aja aja fighting ^__^

No comments:

Post a Comment